Bu.

Tjenis penis
Ja. Nu sitter jag här. Helt omöjligt för mig att komma igång med tentan på eftermiddagen. Grrrrrr. Blir galen.
Iallafalll. I helgen har jag vart med Anders, vi har kollat på den läskigaste filmen jag någonsin sett! Paranormal activity, se den. Du kommer inte kunna somna. Jag och Anders är ju lite spök-freaks av oss. OCH SNART KOMMER GHOST ADVENTURES nyaste avsnitt ut. Halelulja.
Snart ska jag till tandläkaren. Undersökning på G. Men jag kan meddela att jag inte har hål. Borsta tänderna och tandtråd varje dag!
Har en jävla ångest! MÅSTE BLI KLAR MED TENTAN. Alltså, den är rolig, men vet inte hur jag ska komma igång! Tips?

Ska nog ringa Ellen, måste gå på promenad!

Vet ni vad jag ska skriva på tentan?
Smakprov
1. Huvuddragen inom "Upplysningsprojektet" och dra paralleller till olika sociologer, filosofer m.m
2. Skriva om kulturbegreppet "förtrollning"
3. Skriva om det universiella och det partikulära. Skriva om "ras" och "kön", hiearkierna som råder i samhället och dåtidens samhälle.

Nej men nu när jag skrev detta så blev jag sugen att PLÖGGE.

BAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0