Yo.

Hejsan hoppsan.
Sitter här med mitt projektarbete, har ändrat lite strategi och idéer. Detta blir spännande! Måste ringa till Karlstad universitet snarast och fråga ifall de trycker böcker... eller de gör det? Eller så frågar jag Anna som är lärare där? Jaja, det ordnar sig. Har två prov denna vecka, känns ok?! Det är världens roligaste prov, KULTURHISTORIA OCH NATURKUNSKAPSPROV. Nej jag var inte ironisk.

I helgen har jag vart med min älskling, igår hände det något skoj! Vi var ute och busade med vovven och Anderspoff skulle jaga honom, det hela slutade i en vurpa och poff ramlade så han blev blöt som en bäver. Jag skrattade nästan på mig! Sedan tror jag nog att han blev lite sugen på Arvikafestivalen! Roskilde har ju så DÅLIGA headliners detta år så det finns inte. Arvika har ju lyckats fixa jävligt bra band i år! Jag tänker inte missa NIN och Korn, men jag vill heller inte svika min poff som vill ner till Denmark. Vad skall Frajdaj göre?

Nu ska jag plögge lite NO. Sedan blire lite städning med musik i högsta volym.

Cya.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min Rompe blev blöt :(



Roskilde ÄGER <3 :D

2009-03-23 @ 15:05:53
Postat av: Erik

Här är Tryckeriet på KAU: id=203" rel="nofollow">http://www1.kau.se/corral/intra.lasso?pageid=203



De brukar vara schyssta och hjälpa till. Vet inte om böcker dock, men fråga, heh.

2009-03-23 @ 19:14:32
URL: http://www.virtualerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0