Metallica?

Hej!

Nyss hemkommen från Stockholm. Jag var där med älskling. Vi skulle uppleva Metallica i Globen. (Min första konsert med METALLICA) Scenbelysningen började lysa i taket, jag trodde att, nu närmar det sig. MEN! fick ett bedrövligt besket. Ut på scenen kom Lars, Robert och Kirk. KONSERTEN VAR INSTÄLLD. Jag kände att jag bara ville grina, bajsa och prutta. James hade fått matförgiftning och låg på sjukhuset. Alla buade och det var bara att hämta jackan och dra sig hem till Fridhemsplan med lite mat som tröst. En annan liten tröst var när jag och älskling gick till pressbyrån på hemvägen, vi fick ta alla bullar ifall vi ville, eftersom de skulle slängas, vi ösade på. Så ja, kl nio låg vi i sängen och tittade på tv när vi istället kunnat ha vart på Metallica.
Tänk de som rest långt och lagt ut pengar på denna konsert? Stackars dem.
Men så är livet... De kommer i maj igen, så tur att biljetten fortfarande gäller!
Anderspoff hade en god nyhet i telefon förut. NINE INCH NAILS KOMMER TILL ROSKILDE. Jag blev glad!!!!

Här kommer lite bilder från Stockhölmet. Lägger bara upp tre st. Orkar inte lägga upp fler. Lägger upp någon annan dag.


Puss på gozz.


Uppe på scenen står Lars, Robert och Kirk...


Anders och hans tvilling! HEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0