Matilimat.

Tjaba tjena hallå!
Kom hem från skolan för inte så länge sedan. Sitter och väntar på mat i köket, jag har lagt in crispies och potatisklyftor i ugnen... suck! Har inte ätit i skolan på flera dagar eftersom vi antingen slutar innan lunch eller börjar efter lunch. Det slutar med att man får laga mat själv helt enkelt. Men jag klagar inte, då kan man ju passa på att laga götti göttgött. Efter jag käkat blir der serious pluggtime denna gång blir det; PSYKOLOGI. Yey, alltså det är intressant det jag läser men dock gillar jag inte mängden papper jag måste ta mig igenom. Uppskatta hur mycket det är? Jo en bajsiljon papper. Jag giller plugg.

HAHAHA JAG DÖR AV DETTA DÅLIGA "BAND". Hur många tycker att detta är bra? Eller tycker att detta är musik? Bara för att vara lite snäll så ska jag bli deras one and only-fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0