Pizza Frites.

Hej.
Nu är det 2009. Kvällen spenderades hemma hos tub. Men jag och Anders gick hem till honom för att fira det nya året bara jag och han. Det var mysigt. Men vi hade dock inte så mycket att äta på. Anders gjorde drinkar som vi skålade/söp på tolvslaget. Och såklart massa pussar och gos =)
Vi vaknade 12 och hur sega som helst, iallafall jag. Magen var väldigt trög. Då beställde vi Pizza frites på kronoparken. Såklart hemkört. Orkade verkligen inte gå dit och få en kall pizza på köpet. NO NO.
Så första dagen på året slappade vi som fan och hann med en jättekall promenad ned till sletna konsum på kroppkärr eller vart i helsike det ligger? Mina lår hade domnat BORT. Det var jävligt kallt. Jag hjälpte till att vara pyroman när vi kom hem igen genom att tända en brasa.
Idag har jag tagit det lugnt, jag har hunnit med en promenad, två gånger. Första gången med hunden, andra med att gå till ica och köpa godis och sånt till mina systersöner. Då började det snöa. NICE, blir att ha snökrig!
Har hunnit med att sitta och måla också, så himla avkopplande och bara sluta tänka och göra något på papper. Har börjat kommit igång med det och det är rofyllt. Satcavsnitt har jag tittat på flitigt.
Snart kommer min älskling hit. HAN ÄR SÖTAST.

Längtar inte efter skolan. Jo, lite. För att studera, plugga. Tänka på plugg. Lära mig saker.
Men längtar mest efter att ta studenten!


Min älskling när han sover. Sötpoff.

Kommentarer
Postat av: flodis

haha alltså frida.

dom sista meningarna var INTE okej. :-O

längta efter att plugga... ojojojjojjoj går ej klart.

2009-01-04 @ 12:25:06
URL: http://louiseliljestrand.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Läs gärna mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och dela med dig av din åsikt!

2009-01-04 @ 12:28:34
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0