Mölle nö.

Har tagit mig ett bad, varmt bad för att svetta ut förkylningsbaciller. När jag låg i badet tänkte jag mycket på Nine inch nails och Ghost Adventures. När jag tänkte på Nine inch nails så tänkte jag hur jävla coolt det vore att se dem live. Sedan så sjöng jag banne mig så att badrummet skakade. Gjorde lite beatbox och utvecklade ninlåtar. KUL. Nej jag var inte konstig, jag var kreativ. Don't give a skit.
När jag tänkte på Ghost Adventures. (Amerikanskt). kanske ska berätta om vad det är först? Jo det är ett spökprogram. Det är tre killar med. En kille som inte tror på spöken och två som har hand om alla mojänger (kamera, mätare ect) men de är också lite skeptiska. Skäggiskillen är rädd hela tiden. Det är lite kul ibland när han drar till med "Oh my god!" i spökens närvaro.
Jag tänkte hur jävla dåligt GHI är (Ett annat spökprogram. Amerikanskt). De var i Sverige, i världens håla i norrland. De trodde att de kunde prata engelska med svenskar som levde på 1700-1800talet. FRAUD. Det går ju inte prata med outbildade torpare för 100-200 år sedan?! Jag och älskling poängterade detta under programets gång. Vi stängde av omedelbart och laddade hem nya avsnitt av GA. Synd att det bara fanns en säsong.

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på Stormen och Diplomaterna med familjen och äta på Ben&Jerry glass.
Missa inte Stormen och Diplomaterna! Dretbra!

HAJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0