Tjugoandra Oktober - Afton.

Yes nu sitter jag är och kliar sönder ögat. Känner mig rätt fräsh, mjukis, typ svettig, och trött. Blir nog ett bad innan man kryper ned i sängen och myser. Imorgon ska jag sova lääääääääääänge.
Jag ska bli basist. Skratta inte. Men det är fan skönaste instrumentet. Är ju gitarrist, en gitarrist som en gång i tiden har vart RÅBRA. Vart har allt försvunnit liksom? Något finns väl fortfarande kvar men lider min stora musikaliska förlust. Blir att öva igång! Och bas, det låter ganska simpelt men det kan vara svårt.
Men då behövs ju en bas. Hur ska jag få råd till en sådan? GRATIS! Som ni vet är ju Gide i USA. Gide är Anders bästa kompis. Anders sa idag att Gide inte ska skicka över basen. SÅ JAG FÅR LÅNA DEN! =D Tack Gide! Ska inte förstöra den.
Btw, Poffanders? Du är sötast.
Ojojoj, vilka musik idéer jag fick!

SNART KOMMER SNÖN. Nästa vecka blir det tjockisjacka på. Och tjockischoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0