Tjugonde Oktober - Afton

Orkar jag verkligen att gå ut och gå i detta råa ruskvädret? Ja det får bli. Att äta 6 dammsugare (Punchbit) sätter sig. Det blåser så det blinkar i ljusen i hallen. Vågar man gå ut? Jaaaaaa. Orka vara fegis! Jag är trött efter denna skoldag, vaknade allt för sent men hann med bussen. Svenskan satt vi med filmalys, och jag har valt en mycket bra film. Hehehehe ryser av den filmen. Typisk Frida film.
Ska tydligen ha en debatt med en som heter Niklas! Anders påstår att jag kommer bli ägd. Men nej nej nej älskling =) Kommer vinna mohahahaha. Det Niklas inte vet är att han ska bli min body guard på Metallica i Mars. Han vill inte dö och jag vill inte dö. Anders kommer defenitivt dö... av lycka när han står och tränger längst fram till sitt favoritband. Naw söt =) Bäst man laddar upp inför konserten, kan redan halva albumet utan till. Ifall jag ska ha några önskelåtar så äre:

That was just your life
All nightmare long
King nothing
Blackend
One
For whom the bells tolls
Battery
FADE to black
Master of puppets
OCH SÅ VIDARE...

De kommer nog spela fler låtar =)

Ifall vi ska prata om musik så kan jag bara säga att Veronica Maggio kommer till Karlstad 15 November (Arena). Just nu sitter jag och lyssnar på Sonic Youth (Mycket bra) Men suck... min mp3 fuckar + att jag har spelat sönder Sigur rós som finns på den. Vågar inte installera iRiver på macdatorn, tänk ifall den dör? Får väl tjata lite på Poff och fråga snällt ifall han kan hjälpa mig (A).

MEN TJA, NU SKA JAG GÅ UT OCH SPRINGA/GÅ.


Sigur Rós.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0