Tjugonde Oktober - Fortfarande afton

När jag sitter här och lyssnar på musik så ställer jag frågan, när ska Muse släppa sitt nya album? HAR GÅTT ETT JÄVA BRA TAG. Muse? ifall ni inte skyndar er så lyssnar jag snart sönder ALLT. Stockholm Syndrome är min favorit, vill ni att jag ska spela sönder den? NEJ. Men sätt igång då! Och er hemsida är dryg. Är det ett mästerverk ni håller på med eller?
Kom igen.
Låt mig inte få vänta en miljard år, blir upprörd. Kan ju bara säga att jag ibland hamnar i musiksvackor, alltså = DET FINNS INGEN BRA MUSIK JUST NU. DET ÄR BARA MASSA SKIT. Så snälla, rädda mig MUSE.
Anders trodde inte att jag blev glad för min Metallica biljett han köpt till oss båda. JAG SÄGER BARA: KYSS MIN BEJBIAN. Klart jag blev! Så kom inte och säg något annat. Du vet inte hur mycket jag skrytit och gjort folk avundsjuka. Förutom vissa då som inte brydde sig (Antagligen gillar de inte Metallica) Så poff, SKIT NED DIG =D Skulle kunna krama ihjäl dig, ifall jag kunde, mina armar når inte runt dig efter gårdagens dammsugare (punchbit) höhöhöh, så jag får pussa ihjäl dig istället för att visa min uppskattning! PUSS =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0