Snopp och sånt.

Hejkatt!

Ganska slö förmiddag, typ bara jag, Emma L, Hanna och Niklas i skolan. Vi sitter här och pratar allt från bajsig penis till enhörningar.Vanlig dag på fugik alltså! (Ni skulle hört igår, det var inte nådigt.)
Om typ om en timme börjar det segaste jävla lektionen någonsin, SAMHÄLL! Den är typ tre timmar lång. Hur kommer jag orka?
Ikväll blir det party hemma hos Louise. Ska bli riktigt kul! heheheheheeheheheh. Senare denna kväll, eller natt? ska jag möta fulle Anderspoff på torget och sedan åka farliga 622an hem till Hammarö. Hoppas den inte är smockad med amöbor!  Längter efter att dricka en skvätt vin och bara bli galen, var ett tag sedan! 
Nej nu ska jag nog snart sätta mig och titta på Charlie the unicorn med Niklas, eller typ Rubber Johnny! Vi giller't.
Ja.


Fäll ned pungen och landa!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0