Tjugosjunde Oktober.

Fy vilken natt, Anders har legat bokstavligttalat PÅ mig hela natten, varför? Jo för han har vart rädd! Hihi! Innan vi somnade så tittade vi på spökprogram, riktigt läskigt! Ärligt alltså. Fast på samma gång häftigt som fän! Man kunde höra spökena. Efter det så skulle vi sova, och jag somnade ganska snabbt trots att jag var så rädd. Men senare under natten så låg Anders på mig med världens svettigaste panna, han var helt blöt! HAN ÄR SÅ SÖT. Räddpoff.
Idag blir det eventuellt plugg, typ webbdesign? hur kommer jag klara det själv? Får väl gå efter min magkänsla... min mage är hungrig nuuuu.
Igår gjorde jag och Anders en jävla jobbig promenad. Vi gick till Coop för att köpa något gott. Sen gick vi tillbaka. Jobbigt. Anders tossingar gjorde ont och jag hade jävligt ont i höfterna, men jag antar att vi fick rejält med motion. Under den dagen så "bråkade" vi. Inget jävla nonsens bråk... vi bråkade över hur vårt samhälle såg ut och vad politikerna skulle göra åt det och vilket parti som är bäst osv. Haha älskar när vi "bråkar" om allt från samhäll till filosofi. Någon utav oss ska alltid vara bäst. Undrar vilka viktiga frågor vi kommer att "bråka" om idag? Hoppas på något roligt så som politik!

Någon som vet vem Pelle Röv är? Jävligt rolig han... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0