Tjugonionde Oktober.

Vad ska jag göra idag?
- Gå ut med vovvi?
-Göra mat? (Näää orkar inte, blir nog pizza för jag är fet)
-Läsa pm
-Skriva min kuh
-Se på filmer. Mums filmer, ja det blir det nog.

Alltså, jag ska beställa pizza till mig och Johan, sedan på kvällen blire en timmes promenix och sedan glo på massa filmer. Sen är det väl antagligen jättesent och jag måste sova. Ligger väl där i mörkret helt själv och tänker på spöken (som var på det där programet). Oj.... hann inte plugga. Synd.
Nej men ärligt, fan vad skönt med lov. Känner mig helt seg och degig, det är gött.
Imorgon kommer min poff, tänk ifall han har med Gides bas?! Ojojoj då blir jag glad =D Snart helloween också (vet inte hur man stavar det, har aldrig kunnat.) då blire massa skräck! Usch gillar det men ändå inte. Hehehehhehee kult inlägg detta.
Har inget liv.  Måste skaffa ett nu, för jag ska beställa pizza nu

tio minuter en kvart, hej

Tjejen som giller pizza med bearnasiesås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0