Tjugoförsta Oktober - Eftermiddag.

Det är något jag länge har irriterat mig på. Varför ska alltid kärringar och gubbar vara först i bussen? De tar ju längst tid att betala, ifall man jämför med undomarna som har busskort som tar 1 sek att visa upp. Än att alla ska stå och vänta....... åh.
Var bara tvungen att irritera av mig i bloggen. Sen när jag kom hem var jag glad igen för jag bemöttes av min glada hund =D

Granbussar kan dra till toaletten. Fast har hört att vi ska få dragspelsbuss 09. Gött.
Men hoppas på att jag har körkort då.
Ska sätta igång med det nu. Pappa frågade mig imorse, ska anmäla mig denna veckan iallafall! Till såndär kurs med mamma och pappa. Kursen är i min värld mycket onödigt, men aja, får väl anstränga mig.

Ska börja med "Dagens låt" i varje inlägg.

(JUST NU) Dagens: Counting crows - colorblind

Kommentarer
Postat av: emma

gos på dig! Tack för att du finns =) hihi

2008-10-21 @ 18:17:43
URL: http://emmalindells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0