Tjugoandra Oktober.

God morgon fuckers.
Sitter här i skolan. Alla sitter och nördar med datorn. Får väl passa på att skriva ett blogginlägg. Vad ska jag skriva då? Har inte hänt något speciellt än. Jo! jag redovisade min film för en timme sedan. HEhehehehe jättekul för er att veta. Har för jävla tråkigt, men det dröjer inte länge tills det är lov. Orka genomlida en samhällslektion i 2 h och 40 min på fredag. Läraren ska bara prata om valet i usa. Kan väl vara intressant men orkeeeee. VILL HA LOV, JAG VILL HA LOV NU!! (STAMPAR MED FOTEN I GOLVET SOM ETT GRININGT LITET BARN). Imorgon är en soft dag. Då ska jag städa. Och byta påslakan till ett täcke. Får bli ett dinosaurpåslakan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0