Ska äta kyckling med bandspagetti.

Dags för kulturhistoria! Religionsprovet gick bra idag! Svarade på alla frågor, men den sista frågan var lite knepig, bara skrev något. Äh skitsamma får gå som det går. Nu ska man bli flummig för nu ska jag "in" i en tavla och hälsa på alla renässansmänniskor. Roligt men krångligt. Köpte en ny jacka idag, den är varm och go =) OCH ROSA! Mörkrosa. Den var lite söt.

Innan plugg måste jag äta nånting, det blir kyckling med bandspagetti! MUMS!
+ måste gå på promenad innan plugget också (Ifall jag orkar).

Uppdaterar senare ifall det har hänt något.

Ja.
Min nya jacka.

Kommentarer
Postat av: ****

snygg jacka !! :D vart har du köpt den?

2008-10-17 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0