Imorgon är det måndag.

God katt.

Sitter här! Ska snart sova. Måste fixa mina naglar först, måla om dem, fila lite. Imorgon väntar en skoldag och jag pallar inte en viss lektion, men det är bara att bita ihop. Härligt väder imorse alltså! Storm. Vill ha mer, det är så hösten ska vara! Regn och löv =D Höst är verkligen mysårstiden, det är då man sitter och myser med filt och varm te! Vintern väntar, det är också mys, men då ska det vara RIKTIG VINTER. Snö och iskallt, ingen jävla slask. Gillar sommaren och höst, vintern. Men våren hatar jag! Det är då man känner sig så jävla ful och enormt trött! Kommer nog gilla våren som kommer, för då närmar sig studenten och det ska bli så skönt att bara springa ut! Hej då skolan! Tänker inte att plugga på en gång! (Tror jag) beror på ifall man hittar ett jobb. Ett år ska bestå av jobb och resa och sånt. Ska försöka att hitta ett place att bo på. Fast... det är bra att bo hemma sen när man ska börja plugga igen. Knepigt detta. Tiden kommer skena iväg och sen står man där... fri. Fan vad jag önskedrömmer, måste vara lite realistisk. Svårt att hitta jobb i dagens samhälle. Heheheheheheehe
Helgen har vart bra. Mest slapp och mys med älsklingen, det sitter inte fel =)

Oj vad jag har skrivit!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0