Gott.

Today ska jag stanna kvar efter skolan! Blir plugg med Niklas och Sandra. Måste bli klar med partiredovisningen som vi har imorgon. Jag ska skriva om Abortfrågan och hur det skulle se ut om kristdemokraterna skulle sitta i makten. Ja! Nu sitter jag här i skolan och nu kom Stamatis så nu börjar lektionen. Är lite borta när det gäller Digitalt Skapande, har missat en gång och då har man missat mycket! Men det ska jag ta igen idag.
Jag är hungrig! idag bjuds det på:

Torsdag 16/10

Chapinjon & baconfylld köttfärslimpa
Fisk gratäng m. räkor i vitvinsås
Ärtsoppa/Blomkålsoppa och pannkakor

HAHA NÅGON SOM SER FELSTAVNINGEN DE HAR GJORT?
det blir nog CHAMPINJON & baconfylld köttfärslimpa.

Imorgon blir det:

Fredag 17/10
Helstekt kotlett m. choronsås
Kyckling klubba m. currysås & ris
Panerad hokiefile m. tartarsås
Pasta m.Lax & spenat

DET BLIR KLUBBAD KYCKLING. heheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0