Smink.

Kvällen var väldigt trevlig! Sminkpartyt var kul och vi höll oss för skratt. Vet inte varför jag och Elin höll på att spricka av skratt? Vi höll oss och försökte undvika ögonkontakt för då hade jag pruttat och skrattat ihjäl mig för ingenting (?) Haha. Aja. Vi fick göra handscrub och sånt. Sedan prövade vi foundations (Mary key produkter!) vi blev snögga! På lördag ska vi dit och köpa sminkprodukter och få 20 % rabatt. En mycket trevlig kväll med världens bästa vänner!

Har precis gjort klart instuderingsfrågorna om barocken och renässansen - Lätt som en pläpp.
Kalla mig sjuk i huvudet men jag längtar tills på fredag och göra provet. Det är fan mig kul att ha prov på något man är intresserad av. Kulturinrättningarna då? Ska det redovisas på fredag? Haha, visst det går bra för min grupp? Fast Hanna skickade ett mail till dem idag. Så det är ju rätt nice.

Ännu en lång vecka tills man får träffa älskling. Får bita ihop. Saknar dig :-)
Imorgon ska jag nog äta fiskbullar!

PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0