Tredje November.

James Hetfield. En snäll nallebjörn. Min uppfattning om honom. Förut så trodde jag han var en kille som var en otrevlig typ. En otrevlig typ som juffsade runt och bara var aggressiv. Efter Metallicadokumentären så blev jag helt gosig, han var gosig. Tog hand om sin familj, sina barn som han älskar högt. Han är också väldigt djup, den killen skulle man vilja snacka med. Men Lars Ulrich var fortfarande.... jag vet inte. Han är kaxig på något sätt. Men han verkar väl snäll på sitt sätt. Hans beteende är irriterande. Men jag antar väl bara att han vill det bästa för sitt band.


I mars blir det Metallica med älskling. Hoppas jag inte mosas sönder!
Gah kan inte sluta tänka på James. En tuff kille, men på insidan ödmjuk och mjukis.

Här kommer en låt Metallica - Unforgiven III. Lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0