Tredje November - NATTINUFFSAN.

Jag har kommit in i en ABBAperiod. Lay your love om me. Gah vilken bra låt. Alla låtar är bra, finns ingen dålig. Mamma mia versionen är asbraaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Åh nej,
nu började Kobra. Det är så bra. Jag som skulle sova tidigt idag. FAN. Det är om presidentvalet i USA. Jag vill se!
Fast samtidigt blir jag ska jävla debattsugen, jag måste ha någon att argumentera med om politik. Blir galen på hur vissa politiskt aktiva tänker.
Har besämt mig att ansluta till en nördgrupp. Ni läste rätt. Jag ska bli en nörd. Funderar på att gå med i en filosofikurs eller grupp som snackar om politikfilosofi och livsfilosofi. Då har man någon att diskutera med. Läskigt. Spännande.
Nörd jag är.

Finns det någon ytterfrihet i USA? JA? Men varför bojkottade George W Bush Dixie Chicks? Snacka om att få yttra sig. Inte! Alla har väl rätt och säga vad som helst om presidenten? Han borde inte bry sig. Haha han känner sig hotat.

NU FÅR JAG INTE KOLLA MED PÅ KOBRA. MÅSTE SOVA.

Låt innan jag somnar. Lyssna vilken beat!

ABBA - Lay all your love at me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0