Tredje November - Fortfarande kväll.

Hahahahaha fyfan. Fredrik Reinfeldt uttalar sig "Obama är moderat". Säger ju det! Sverige vill bli som USA. Skulle inte förvåna mig ifall Reinfeldt försöker utveckla ett mer "amerikansk" samhälle. Det som irriterar mig är att moderaterna står för PRIVATISERING. USCH. Vem fan vill få samma sjukvård som usa? Betala flera tusen för att operera sig eller vad som helst hos en jävla privatläkare som vill tjäna mer än vad han utför. USCH. Visst är har vi ett privatiserat samhälle, men tänk ifall vården skulle privatiseras? Då hade jag flyttat till England eller Frankrike. Där betalar man framtida läkarbesök genom skatten! HELT GRATIS ÄR DET. Visst vi betalar också vården genom skatt. Men vi får ge en liten avgift på hundra kronor. Alla säger att moderatern är bra, men jag vet inte jag. Rikare blir rikare och fattigare blir fattigare. Iallafall artikeln handlar om att Sverige och USA har samma skattepolitik. HA! Skatt, sluta ge skatt åt staten så att privata läkare kan starta eget och höja priset för mediciner ect????? DETTA ÄR JÄVLA SKIT ALLTSÅ. Jajajaj jag vet vad ni tänker, KÄFTEN tänker ni. Hahaha, jag vet, jag ska sluta skriva om denna skit.

Halv nio ska jag se ett tv program om muslimska kvinnor som bor i sverige och får träffa Mona Salin.

TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0