Trettonde November.

Hej
Nyss hemkommen efter långpromenad med Ellen! Gick superlångt så att mina höfter snart trillar sönder. Vi gick banne mig ut till hammar och runt om. Borde sätta mig och plugga. Åh, känns som jag har en miljard saker att göra. Samhäll MÅSTE jag plugga på på håltimmen imorgon. Ska skriva läxförhöret "provet" en dag tidigare eftersom jag inte kan vara med på onsdagens lektion. Samma dag ska jag ha ett muntligt anförande. Dagen innan, alltså måndagen ska jag redovisa min uppgift i digitalt skapande. Blä.

Imorgon blir det party med trevligt sällskap och på lördag blir det kaffe och tårta hos Jodit (HON FYLLER 18!). Mycket gott och mycket trevligt.
Funderade på att gå på mörmodagen på lördag, men får se ifall jag ens orkar gå upp sju. Vi får se.

Saknar min älski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0