Tolfte November.

Idag var det nationellt prov. Som vanligt satt jag och funderade på vad jag skulle skriva och suddade i sista sekunden. Vet inte hur detta prov kommer gå. Hoppas på G. Just nu sitter jag och tinar upp köttfärs så jag kan göra lite chili con carne och lite ris. Måste sova efter det för jag är grymt trött. Kände mig sååå fräsh idag. Orkade inte duscha håret imorse så det blev en knut + slappa kläder. Snyggt. Det hade skett ett missförstånd igår hos opitkern. Så jag måste dit igen idag och göra en till synundersökning. Drygt. Det är en dryg dag imorgon också. Lång dag.
Men snart är det fredag och party! Blir skoj! Kan inte bärga mig, Ellen ska ge Elin en present som hon säkert kommer bli råglad över! =D
Nej nu ska jag se ifall det går att mosa köttet i pannan för det var rätt fruset. Är hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0