Tionde November - Kväll.

Jag lider! Känns som att skolan går skit! Är helt borta i huvudet! Vet inte vad jag ska plugga på för det känns som vi har miljarder saker att göra. KUH-prov. Samhälls läxförhör som känns som ett prov. PM, Nationella proven. Skriva en novell som ska vara inne nästa vecka? Läsa noveller och svara på frågor? Digitalt skapande. Vad mer?
Vore jävligt skönt med lite jullov, men det är långt ifrån än så länge.

Längtar tills helgen, då blir det party med tjejerna och sen kommer min älski hem! Sedan veckan därpå är det skola... skolan som stryper mig långsamt.

Just nu sitter jag och läser på lite samhäll. Men borde nog göra lite nationella, så jag fattar vad jag ska göra. Allt är bara flumm! Känns som min hjärna ligger i ett jävla stort vaccum.


Min vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0