The great gig in the sky.

Usch. Ligger här i min säng och snorar och nyser. Blev ingen skola idag, måste vila upp mig. Ingen rolig förkylning. Ligger och kollar på nyheterna som alltid. Mohahaha snart är det väder. Kommer bli en kall helg. Gynnar min förkylning? Nä. Det är faktiskt så att man inte blir förkyld av att det är kallt utan det är en bakterie/virus man blir sjuk av. Imorgon kväll kommer min älskling och tar hand om mig hoppas jag hihihihi =) Har längtat efter han som fän.
Min smak och lukt känsla is ERROR ERROR. Tråkigt, när det är fredag och allt. Det är då man ska äta godis och chips.
Måste lägga upp en låt Anders skickade. Hade glömt bort den! Jag var helt galen i denna låt för fem år sen. Det är en nostalgilåt. Tänker på Mörmoskolan och musiksalen haha. Bertil Engh cool kille. Han spelade in rösten för piff och puff och har en egen orkester. COOL MAN.

Nu måste du lyssna på Pink Floyd - The great gig in the sky. Den är så JÄVLA BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0