Nionde November.

Idag har lilla Frida vart ute och övningskört med mamma pappa och bror på karlstads gamla flygfält. Det var första gången jag kört bil. Fan det gick ju galant. Hade lite problem med koppling och så, fick ett par kärringstopp. Det gick jäääääättebra. Tingvalla trafikskola eller solsta trafikskola? Det är frågan.
Tidigare idag var vi ute i farmor och farfars sommarstuga. De var inte där eftersom de bor i Eskilstuna. Men vi lade spår i skogen åt vovven. Han var duktig ibland. Haha, sprang som en galning. Det var riktigt skönt att gå i skogen. Var längesen jag gjorde det.

Nu sitter jag här. Fick nyss sms av Stina som sa att vi inte har svenska imorgon, hur skönt är inte det? Sova ut blir. Startar igång morgondagen med en lång promenad. IFall jag inte sover bort den då.

Sötis är påväg til Bryssel nu. Kändes så ensamt att inte sova i hans famn inatt. Saknar han redan.

Imorgon ska jag köpa en liten paryoutfit till på fredag. För då blir det utgång med gänget! Blir skoj =)

Ännu en vecka och jag vill bara ha jullov. NuUuUuUuuUUuuuuUuuUuuUu.


Min vovve.


Farmor och farfars sommarstuga på Hovlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0