Fjortonde November.

Äntligen fredag! Det är min slogan for today. Nu är det håltimme i en timme och 40 min. Kul. Sen väntar KUH-lektionen. Föreläsning.
Nu MÅSTE jag plugga samhäll. Vill och orkar inte i helgen. Min dator kommer dö närsomhelst så det verkar ju rätt kört att plugga. Får invänta på lite energi och kraft så jag orkar resa mitt arsle från denna stol och plugga i kontakten. Juste! Har beställt min studentmössa nu. Det blev storlek 59 och lite snygga grejer på.
Efter skolan ska jag hem och ta ett långt bad och göra mig lite snögg innan det blir party hos Borgström. Kommer bli mycket kul. Där blir det tacos! Är så jävla sugen på lök, rödlök! Vet inte varför, MEN DET ÄR GÖTT. Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa min älskling! =)
Nu har jag 25 minuter på mig att plugga lite innan datorn somnar.

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0