Femtonde November.

Nyss vart hos Jodit och fikat! 18 åringen! Hon och Bella hade gjort kladdkaka med maraboubitar i (FAN DET GODASTE JAG ÄTIT). Alltid trevligt att träffa mina bruttor. Igår var det party hos Elin, det bjöds på tacos, SÅ JÄVLA GÖTT. Jag frossade rejält. Vid tio kom min älskling till Borgströms! Åh han var så trött och söt som vanligt =)
Shit! Ni skulle sett Elins nya kök, snyggast! Sören och Ann hade renoverat allt själv, och det blev så grymt snyggt. Skulle ta kort men mobilen ville inte funka.
Funderar på att lägga mig framför tvn och bara chilla. Börjar bli hungrig. Snart kommer min älskling, han var vart och spelat in demo med sitt band (remorse is för the dead som förr hette postal) ska fråga han ifall han har lust att dela en pizza eller nåt. Vore sjukt gött.

Naw, min vovve vill leka med mig hela tiden! Har inte lust men gör det ändå. Min hund får inte styra mitt liv, mitt hjärta smälter när han ska sitta och titta på mig när jag äter, kan inte motstå att mata honom då. ILLA. Min bror blir alltid arg på mig då. Hatar att stänga dörrar när han står på andra sidan, han ser så ledsen ut då. HAN ÄR SÅ SÖT.
Han sket förut när vi var ute men jag hittade inte bajset i mörkret. Så det ligger där och stinker nu antar jag, sorry alla forgängare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0