Femte November - ELINS DAG!

Nyss kommit hem från 18-åringen Elin. Vi åt tårta och mer tårta och snackade om gamla minnen. Mysigt. Allt ifrån dumheter man gjorde när man var liten till framtida saker. Jag skulle presentera det Elin och Jodit (och vi andra) ska göra den 24e november. Vi ska på sminkparty, eller vad det kallas. Det blir kul! Det var en mycket trevlig kväll och jag blev påmind om att jag har världens bästa vänner. Satt där och tänkte, fan vilken tur att jag har dessa människor! De är guld värda.

Idag har jag bytt induviduella val. Har bytt webbdesign till spanska steg ett. Känner att jag inte kommer klara webben. Rektorn satt brevid. Kändes som han skällde på mig. Men aja, det är mitt liv och jag ska fan göra det som känns rätt.
Nu blir det sängen och glo tv, sen sova. Imorgon 8.15 är det naturkunskap.

Här kommer lite bilder från 18åringens kväll.


Elin och hennes pojkvän Martin.


Här öppnas det presenter.


Ellen och Maria.


Bellaaaaaaa (DALA TJEJEN) :D


Ellen och Jodit högg in.


Födelsedagsbarnet och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0