Barockt!

Ja. Sitter här och försöker plugga. Fastnar vid tvn hela tiden. Men nu ska jag sätta mig långt ifrån tvn och nörda i mina papper och sånt. "Pälsen" ska vara inlämnad idag också. Får skicka den ikväll.
Är så bajstrött. Blir en tidig kväll idag. Som sagt 9 timmar i skolan imorgon är inte att leka med, så utvilad måste man vara. På lördag ska jag till frisören och färga mitt hår. Har en fet utväxt. Så det blir att ta bort den och kanske lägga nya slingor. Mot kvällen blir det middag och sånt hos Stinak. Väldigt trevligt! Undrar vad hon önskar sig?
Juste! första advent på söndag! Nu närmar det sig. Uppdatarar senare ifall jag inte har somnat. HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0