Andra November - Kvällen.

Något bra på tv? Orkar verkligen inte plugga, vad är det med mig? Det som ska göras är, webbdesign, jag suger. Margareta får hjälpa mig. Detta går ju inte.
Ska få mycket gjort denna veckan och framåt, ska lägga mig tidigt varje kväll så jag är alert och jävligt pigg!
Nyss klippte jag mig, KORT! Det är faktiskt ganska kort, så nu är mitt hår jämnlångt. Håret känns tjockt och det känns fräsht.
Känner menssymptomen komma, huvudvärk och ont i magen. GÖTT, inte. Finnarna kommer också och irriterar mig.

Har haft en underbar vecka med älskling. Han får en verkligen att skratta =) Han gör mig lycklig. I går kväll var det verkligen mysigt!


HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0