Söndag.

Dags att sova snart. Imorgon bär det av till Mariebergsskolan för lite naturkunskapslektion. Kul. Men drygt att börja 12. Vet inte varför. Men vi har börjat sent typ varje dag känns det som. Det vore skönt att börja tidigt och sluta tidigt istället. Men snart är det lov. Ska bli skönt. Och om en vecka fyller min älskling år. Han blir myndig då ;)
I helgen var jag och tittade på hans spelning. Sedan bar det av till mcdonalds i en rätt så risig bil. Tror det var Tobbes? Efter det åkte jag med the pojks hem till Tobbe och kollade på lite idol. Kines var glad. För Robin B åkte ut idol. Hehe. Höll på att prutta ihjäl mig av skratt. Men lyckades hålla dom inne. Det var tur. De trodde att tjejer inte kan prutta riktiga brakare. Ifall jag hade lagt en så hade de fått men för livet haha. Anders vet vilka väder jag kan släppa hihihi.
På lördagen for vi till Bergvik. Lite "julhandel", ville veta vad Anders önskar sig i jul och födesledags presenter!

Nu på kvällen såg jag på Systrar i jeans 2. Den var så bra!!!!!!!! Blev så rörd i slutet. SE DEN.

Åh! Jag MÅSTE ladda hem Seinfeld. Så förbaskat SKÖJ. Varje kväll är det avsnitt på 5an. Lite sen tid på dygnet. Så jag måste ladda hem massa avsnitt NU!

Älsker daj poffi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0