Ring klocka ring.

Idag har jag gjort mycket. Vaknde lite sent, 11, 11.30. Skulle egentligen med mamma och hunden till hundlekplatsen, men jag försov mig. Gick upp, sket i att duscha. Började städa hela mitt rum (få lite ordning). Vek om alla mina kläder i garderoben, för det såg förjävligt ut. Slängde in smutsiga kläder i tvättmaskinen. Sedan tog jag en promenad och efter den tittade jag och pappa på en program på ettan.
Sedan hjälpte jag mamma att laga mat. Kanske inte låter mycket, men det var det haha. Nu ska jag snart titta på ett satcavsnitt och sedan blir det dusch. Ska till min älskling ikväll och göra lite mat, efter det blir det att gå hem till Tobbe och fira det nya året.
Hur ska jag summera detta år?
Vette fan, men det har vart en blandad kompott. Mest roliga händelser! Och hoppas på att det blir roligare 2009! För det kommer det bli! För vi tar studenten! Sen kanske det inte blir så roligt... ARBETSLÖS. Haha nej den inställningen ska man inte ha, får då kommer man ingenvart här i livet.
Har skrivit ned mina nyårslöften. JAG SKA TRÄNA OCH HA BRA KOST.
Har skrivit ned andra saker också.

MEN HAJ.
Gott nytt år, syns 09!

Btw, firar de inte förfullt i Australien nu?


HEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHE, HÅLLER PÅ MED MITT PROJEKTARBETE. Håll utkik efter min filosofibok. DE NI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0