Halloj.

Sitter återigen i köket och gör mat. Denna gången blir det bandspagetti med kycklingnuggets. Har en feting mensvärk också. Sedan ska jag sätta igång med plugget, nu tida konst denna gång. Har prov på fredag. Och jag greps lite med panik när jag såg hur mycket vi ska kunna. Fast ifall man lär sig se skillnad på ismerna så går det nog bra. Gäller bara att bena upp epokerna. Innan vi slutade skolan idag såg vi på en film, Gottatca eller nåt hette den. Den var fan mig lite bra, det är en Fridafilm, sience fiction. Juste hihihi! Innan jag åkte till skolan imorse så hade posten kommit. Mamma hade beställt hem filmer! Inte vilka filmer som helst, utan Sunshine! Den är så BRAAAAA. Men filmer och sånt blire inte nu, får belöna mig efter alla prov och sånt. Nej nu ska jag äta och samtidigt se på tv, sedan är det bara plöggplöggplögg.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0