Ännu ett prov.

Nu ska jag plugga. Ångest ångest ångest säger jag bara. Känns som att allt inte har sjunkit in. VILL BARA HA LOV. Men jag ska klara detta! DET SKA BLI ETT MVG OM JAG DÅ SKA DÖ PÅ KUPPEN! Ja, motivationen brister lite men det fixar sig. Nästa vecka blir det att plugga hela veckan så jag slipper att stressa innan jullovet. Allt ska vara inlämnat en vecka innan. Mitt mål. Hoppas att jag inte får det ur sikte.
Träffade min söta kusin Nathalie innan jag åkte med bussen hem. Det blir fika på onsdag! Mycket trevligt =)

Nu ska jag verkligen råplugga. Måste nöta in ismer och konstnärer i hjärnan nu.

Btw, idag var det bara 8 personer i min klass på temaförmiddagen. Hahaaaaaaa. Vad blire med vår klass? Fast typ fyra stycken kom på samhällslektionen på eftermiddagen. LOL. Hajhaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0